Bende bişey sorabilir miyim Adetime 3 gün var erken test yaptım 2 tane ikisi de silik çıktı normal test yaptım o da silik çıktı sonra gidip kan testi verdim beta hcg 30.1 çıktı araştırıyorum 3. Haftaya denk geliyor başına gelen var mı ? Gebelik var gibi gözüküyor ama şu an çok küçük