Kerem2014 Doktor 37+2 haftaya kadar çalışır raporu verdi....haftaya salı çalışır çarşamba kontrol var artık istesemde çalışamıyormuyum mecbur çalışamazmı alıcam
Durununannesi80 Kerem2014 çalısanıyosun canım artık git dogur kız 37+2 olmus hala çalısamıcammı diyo😂
Ruyam34 Kerem2014 son 3 hafta çalışmak yasal değil canım işyeri bu durumu kabul etmez devlette buna izin vermiyor
hohomoromu Kerem2014 Çalışamaz raporunu alman lazım canım artık izin için yasal sürecin 37. Haftadan sonra baslıyor 37den sonra istesende çalışamıyorsun 👍😊
Selin4335 Kerem2014 ben de aynı durumdayım 2.bu ilkini şuna ayağımda sallıyorum😁2.gelince huniyle gezicem galiba😬
fortac Raporunu sanırım benim gibi 32+ 2 de almışsın, tam 32+ 0 da olması gerekiyordu. Doğum sonrasına iki gün daha atmış olursun sorun değil. benim dr um ayrıca çalışamaz almana gerek yok dedi sonuçta verdiği raporda yazıyor zaten hangi güne kadar çalışabileceğim o tarih geldiğinde ayrılırsın dedi.
Kerem2014 fortac benim doktor kontrol yazmış 5 haftanın sonuna sinir oldum mecbur bi daha gidicem artık
Rukiye1 fortac canım istersen birde SGK yı arayıp sor 37 den sonra çalışamaz almam gerekiyor mu diye çünkü ben SGK yı aradığımda bana 37 de analık raporu almanız gerekiyor demişti yani çalışamaz raporu
fortac Rukiye1 Memurum çalıştığım Kurum da gerekli görmedi tarih net yazıyor zaten. Özeli bilmiyorum istiyor olabilirler.