[silindi] Kızlar fetal dna sonucum çıktı. Doktorumla henüz görüşmedim chapgpt erkek olarak yazdı raporda gördüğü kadarıyla. Yanılma ihtimali var mı chatgptnin? Oğlum mu geliyor gerçekten🥹🦋🩵
iyiliktozu [silindi] raporda ne yazıyor canım paylaşsana merak ettim chatgbt yorumluyorsa biz de yorumlayalım 🤣
[silindi] [silindi]  Buradaki x ve y kromozomları düşük risk olarak değerlendirilmiştir kısmından cinsiyet bilgisi vermiş.
[silindi] tkrekekk Allahım sağlıklı hayırlı evlat olmayı nasip etsin. Kızımda olsa oğlumda olsa başımın tacı🦋🌸
betusss343 [silindi] bundan emin misiniz? Teyit ettiler mi cinsiyeti. Çünkü burda yazma ihtimali düşük. cinsiyet anomalisi düşük demek de olabilir bu. Bana yollanan örnek raporda da x ve y şeklinde yazıyor. Ama benim raporum henüz çıkmadı. Ayrıca telefonda söyleyecekler cinsiyeti.
GamzeKarakus [silindi] merhaba kaç sayfa çıkıyor sonuç biyerde 5 sayfa gibi bişey gördüm de hayırlı olsun bu arada sağlıkla kucağınıza alın inşallah
iyiliktozu [silindi] canım tahmin yürütüyorum bildiğimden değil haa. X,Y kromozomlarında risk görülmedi diyor ya demekki Y kromozomu var diye düşündüm 😁.
cutebabymomm [silindi] ayyy hayırlı olsun çok sevindim☺️🧸💙 telefonla arayıp mı bilgi verdiler acaba maile mi baktınız kaçıncı gün çıktı tam?
[silindi] cutebabymomm çok teşekkür ederim 🥹🩵geçen hafta cuma günü kan verdim. Bu cuma sonucum çıktı. Beklediğimden hızlı çıktı. Sonuç çıkar çıkmaz mail olarak hem bana hem doktoruma attılar. Wp yazdılar. Çok memnun kaldım intergen firmasından🫶🏻
[silindi] hd_d doktor ikili test yada fetal olarak bilgi veriyor hangisini istediğine sen karar veriyorsun. İlla şu test diye doktor karar vermiyor. Tamamen anne babanın tercihi🫶🏻
cutebabymomm [silindi] anladım teşekkürler ve evet oglunjz geliyor çünkü Y kromozomu da bulunup incelenmiş.😊🙏🏻 Yoksa sadece X kromozomu incelenirdi. Bana da doktorum büyük ihtimalle erkek demişti fetal dna dan önce. Bakalım benimki ne çıkacak…
[silindi] Mucizem522 ayyy çok heyecenlı bir bekleyiş. Sonuç çıktı dediklerinde nasıl girip baktım bilmiyorum 🥹
[silindi] hd_d ben 11+4. Haftamda yaptırdım. 11 12 haftada doktorun yönlendiriyor zaten. Riskler hakkında Daha detaylı daha net sonuç verdiği için biz fetali tercih ettik. Fiyat olarak ikili teste görede daha pahalı tabi. Tamamen tercih meselesi❤️
yagmuraybarr Enguzelbekleyis8080 cinsiyet anomalisi için yapılan testlerde x ve y kormozomuna baktıkları için erkek oluyor eğer sadece x kromozomuna rastlansaydı y yazmazdı 🥰
yagmuraybarr [silindi] ay inşallah benim de 2.kızım yolda bir oğlum da olur inşallah 3 çocuk istiyorum 🥰🙏