ervanur38 Sata gore 11+3um ama geç döllenme olduğu için 9+3 dedi doktor. Şimdi doğumu nasıl hesaplayacagim ben sata gore mi bebeğin haftasına göre mi?
myangelson ervanur38 doktor yeni bir tarih verdi mi? Artık buradan hesaplayacaksin adet tarihin bu falan dedi mi?
minikmmucizem ervanur38 bebek 3-4 haftaya tamamlar yani sata göre gelişim 1 ay sonra haftasıyla uyumlu dicektir
ervanur38 myangelson yok demedi ama ultrasyonda 8 haftalık dedi normalde 10 hftalikti o zaman bende sormayı unuttum şimdi kafam karıştı diğer kontrolünde soracam
ervanur38 minikmmucizem o zaman doğum kurban bayramina denk geliyo o benim için sıkıntı ya gurbetteyim annem gelemeyebilr
myangelson ervanur38 öyle birşey denediyse son adet ile hesaplamaya devam edin ilerleyen haftalarda yakalar birbirini
piraye2022 ervanur38 benimki bebeğin haftasına göre hesaplanıyor sat ile uyumlu değil ilk öğrendiğimden beri bir hafta geride