myangelson Zs3450 gayet iyi önemli olan düzenli artıs. aynı yerde 48 saat sonra tekrar kan verin en az %60 artış olması gerekiyor
_beryak Zs3450 hayırlı olsun ikimizede 🤗 inşallah herşey güzel olur bebişlerimizi sağlıkla dünyaya getiririz
annekiz6141 Zs3450 bende 152 ile öğrendim 2 günde bir verdim kan en son 1700 kusurdu doktor 2 gün sonra israra sıkışıp gel dedi dunde keseyi gorduk haftaya perşembe de gidicem bakalım 🥰🥰
Bezelye1 Zs3450 benimde 4 ekimde 208 ile öğrendim gidip tekrar kan vermedim pazartesi kadın doğuma sıra aldım direkt keseyi görmeye gidicem Allah izin verirse
_beryak myangelson benimde aynı değer çıktı dün 🤗 bende pazartesi tekrar kan vericem ama memlekete gidiyorum farklı yer oluyor ya bir sıkıntı olmaz değil mi 🙂
myangelson _beryak farklı yer olmaması lazım aynı yerde verilmesi gerekiyor 🥲 laboratuvar farkından artış düzgün hesaplanamiyor maalesef. En kotu pazartesi verip Çarşamba tekrar aynı yerde verirsiniz
_beryak myangelson ayy tühh kafam karıstı memlekette beta ya bakılmıyormuş sadece salı günü denildi birde hafta sonuna gelmesi çok kötü oldu ne yapıcam bilmiyorum
_beryak myangelson birde benim anlamadığım ilk gebeliğim de değerim 388 çıkmıştı bu ise son adet tarihim 2 Ekim 6 Ekim’de kan verdim 176 cıktı bunu daha erken öğrendim yani 4 haftalık mı anlamadım 🤣 çok değisik yaa iki gebeliktede farklılık olabiliyor
myangelson _beryak evet öyle her gebelikte vücutta beta hormonu farklı salgılanıyor. Benim ilk hamileliğimde 4+0 115 ikincisinde 4 küsurdü haftası, geç dollenmeydi. 4000 ile öğrendim
minee24 _beryak Bezelye1 bende midemi üşüttüm diye gittim beta 303 çıktı yok hamilelik denildi olma ihtimali var mı acaba pek anlamıyorum