victorya beta değeri gayet iyi yükselmiş ama bildiğim kadarıyla dış gebelikte de beta yükseliyor çünkü bende de öyle olmuştu . Net kese içinde bebek kalbi duyana kadar sağlıklı gebelik demediler . İlk gebeliğimde beta , kese normaldi fakat kalp duyamadık sonlandırıldı . Ancak ikinci gebeliğimde 6.haftada kalp atışını duyduktan sonra sağlıklı gebelik dediler