mey65 Kizlar Size bisey sorucam. Bazi arkadaslarimiz adet gününe göre cinsiyet tahmin ediyor. Mesela 20. eylül adet ilk günüyse erkek 21. eylül adet ilk günüyse kiz Ben Bu yöntemi anladim. Siz biliyormusunuz bu yöntemi? Ve nasil hesaplaniyor
Iraz mey65 bunu bende duydum ya ve çok iddialılar hatta instagramda bakıyorlar bu şekilde kız günü erkek günü diye ilk kan leke mi kan mı geldi onu bile soruyorlarmış sanırım leke olursa erkek son adeti başlangıcından bahsediyorum kan olursa kız kızı oğlu olanlar bir açıklasın benim adetim cidden hep leke geliyor oğlum var kızı olanların direk kan mı geliyor
mey65 elifay7 Zaten, Rabbinen Dedigi olur 🤲🏻 Ama Bu yöntemi ilk defa duydugum icin sormak istedim🤣 cünkü anlamadim tam olarak
simssmom1 mey65 ilk iki fotoğraf özelde, gebelik öğrendikten sonra ilk gidip gördüğüm görüntüler. Sonraki 12 haftalık görüntü devlette gittim erkeğe benzetti ama asla emin olmadığını söyledi 10 gün sonra tekrar özele gidip net öğreneceğim inşallah. Şuan 14+3 haftalığız 🥹
mey65 simssmom1 Doktorlar daha fazlasini görüyor canim. Belliki Benim göremedigimi o gördü 🫣🥰 Rabbim gönlüne göre versin