Ben de adatipta doğum yaptım ağustos ayinda. Kendiniz düşleme yapamıyorsunuz, bir organizasyon firmasıyla anlaşmalılar onlar yapıyor. Bize çok saçma gelmişti;ama konustugumuzda herkesin kendi kafasına göre yaptığını koridorlarda odada sedye geçecek yer kalmadığını söylediler o yüzden standart olsun diye bir yerle anlaşmışlar. Ama her bütçeye göre seçenekleri var onlarin da. Ben yaptırmadım, kapı süsümü götürdüm odada da ikramlıklarimiz vardı o kadar.