ilk oğlum 36. haftada 3700 doğmuştu. doğumda kesi de atmadılar zaten erken geliyor iri değildir diye acildekiler ve yırtılmam oldu. 1 buçuk saat dikişim sürmüştü travma gibiydi acı yoktu sadece bebeğime bakıyordum. bu hamileliğim haftası haftasına uyumluydu 30. haftaya kadar.. 1500 gramdı. bugün 33. haftada yim ve 2400 olmuş biraz kacamak yapabilirsin dedi diye dikkât etmemiştim ama sanirim zaten dikkât etmeseydim bile iri olacakmış. boyu 40 cm şuan 36 37ye uyumlu dedi nstde bi’şey cıkmasa bile yatış veriririm agrın varsa dedi bende istemedim magnezyum u 2 yapalım dedi. biraz omuzlu ve uzun bir çocuk olacak kılosu boyundan da öyle olabilir dedi ama ilk oğlumdan biliyorum biraz. korkuyorum. belkide ilk oğlumun düşünmektem belki dr stres oluyorum. Aslında yapman gereken şeyi biliyorum sonuçta Şu anda henüz 2-400 isterse 2.500 olsa bile yememe içmeme dikkat edeyim kilo alımını minimumda tutayım doğum zamanı geldiğinde de hemşirelere söylerim bana kesik atar mısınız diye düşünüyorum Ya tamam olmuştu ortalama 2 saat kalmıştım o şekilde diye belirtsem diye düşünüyorum eşim sezeryan olsun diyor özele gidelim diyor ama ben hastanemden memnunum hemen özele gidip sezeryan’a yatmak istemiyorum Sonuçta Onun da sonrası çok zor oluyor. çok üzgünüm. Cuma vakti yüzü suyu hürmetine Benim için de dua eder misiniz Hem doğum Hem doğum sonra kolay olması için 😞