Bukad Kızlar iğnenin 13.günü çatlamanın 11. Sabah ilk idrarla yapıcaktım bi gün daha bekliyim dedim ama sonradan bekleyemedim yaptım negatif. Burdan dönmez dimi? Umudumu bitirip diğer aya mı odaklanayım?
busrax_ Bukad Ben de geçen ay ovitrelle vuruldum. 13 negatifti. bence varsa 13. gün çıkıyor :( ama dönenler de var tabi bilemeyiz
Bukad busrax_ ya bende çıkardı diye düşünüyorum açıkçası. Dönenlerde okudum. Yoksa da bi an önce adet olayım da yeni ay yeni umutlar…
Bukad shawty8876 valla benim umudum kalmadı diğer aya odaklandım artık diğer ay çatlatma iğnesi istemicem kendi kendine çatlasın
Bukad shawty8876 benim ilk deneyimimdi. Benim yumurtam kendiliğinden çatlıyor zaten problem yoktu. Ama ilk doktora gidişim olduğu için onu dinlemek istedim. Ama bidaha iğne istemicem sadece femara kullanıcam
Kelebekkkk34 Bukad süreç yorucu ama sonuç güzel olcak inşallah canım Rabbim hepimize tez vakitte kolaylıkla nasip etsin
Bukad Kelebekkkk34 gerçekten çok yorucu rabbim en yakın zamanda en güzel şekilde sağlıkla nasip etsin hepimize ❤️
Nevagibi busrax_ yok canım 6. Günde yine yapmıştım etkisi geçmiş mi diye öğrenmek için negatifti iğne etkisi kalmamıştır yani