nzn16 Merhaba kızlar ben 18.haftadayim ama henüz bebeğimin hareketlerini hissetmiyorum siz ne zaman hissetmeye başladınız?
2bebekbiranne55 nzn16 ilk gebelikte 20. Haftalarda ikinci gebeliğim şuan 24. Haftamdayım daha net hissediyorum genellikle sağ tarafımda dururdu ilk oğlum bu oğlan da sağ da duruyor merak etme en yakın zamanda kendini belli edecektir 🤭
Leontiine nzn16 çok normal canım ben 19. Haftamda içimde bi balık süzüldü sanki çok az hissettim bi daha 23’e kadar hissetmedim 23’de ufal ufak başladı hareketler sonra 24-25’den sonra düzene girdi
minikmmucizem ilkinde 16 ikincide 12. haftada hissettim bence tekme atıyo sen hissetmiyosun ufak kelebek kıpırtısı gibi olur ilk zamanlarda sonradan eşek teper gibi oluyo bu seferde çok vuruyo dersin shshsjsj şuan 37 haftalık saolsun iyi vuruyo😂
nzn16 minikmmucizem bazen içimde çok güzel bir heyecan hissediyorum ama diyorum bu değildir yani nasıl bir duygu hissedeceğim bilmiyorum herkesin yorumu farklı oluyor 😅🤭