nyra mrszeynaaa bizimde randevu dündü kalp atışı ve bebeği gördük🥰 sizin bir sonraki randevu ne zaman dedi
nyra mrszeynaaa sağlıkla zamanında kucağımıza alalım inşallah 🙏 haziran sonlarında normalde doğum ama benimki ortalarda olur sanırım 38.hafta civarı. Diğeri sezaryen olduğu için bu da öyle olacaktır araları kısa korku var şimdiden