Lavin08 Tgbtrstgl var canim elindeki test hassas 3 gun once silik cikmasi gayet normal farkli markadan yapip at bakalim 😊
minikmmucizem Tgbtrstgl hayırlı olsun canm hamilesin 🙂 muhtemelen erken oldugu için silik çıktı bende erken test yaptığımda 3 haftalıkmış silik çıkmıştı
samaa_ Tgbtrstgl 3 gun varsa bence normal boyle cikmasi ama istersen farkli markadanda test yap emin olmak icin ikisinde de ayni olursa demek ki var. Kan vermek daha iyi
rainbowdash Tgbtrstgl bende göremedim canım maalesef ilk yaptıgın test kuruyunca öyle oldu herhalde:(
rainbowdash Tgbtrstgl Allah Allah o zaman umut var yine de bekleyebilirsen bi kaç gün daha bekle tekrarla testi adetin gecikti mi
hou Tgbtrstgl ben gördüm çizgiyi pozitif görünüyor ama adetine varmış daha yarın da yap istersen daha koyu çıkar mutlaka. İnşallah sağlıkla ilerler hayırlı olsun🫠