Efenin_Annesi09 Selam hanımlar 11.haftada doktorum tahmini kız dedi dün tam 14 haftalık olduk bu sefer de kesin emin olarak erkek dedi sizce değişir mi ? cinsiyeti önemli değil bizim için 3 .çocuk bu bir kız bir oğlum var ama arada kalmak çok zor🥴
suumeyyeisler Efenin_Annesi09 sağlıkla gelsin insallah canım 😇benimde 1 kızim bir oğlum var 12. Haftada kız diye tahmin etti doktor ama çok erken dedi merak ediyorum ya 😀
annekiz6141 Efenin_Annesi09 ben kızıma 11+6 ist doktordan 16. Haftada da Izmitteki doktorumdan öğrendim
Efenin_Annesi09 suumeyyeisler Amin amin cümlemizin inşallah 🥰 12 hafta da erken aslında kızım 20 .hafta da anca göstermişti 🤭
powerpuffgirlss pamukayhn bana 11. Haftada erkek dedi 15. Haftada kiz dedi hala emin degilim diyo napcami sasirdim
Efenin_Annesi09 Zeynepefem özel hastane olunca ultrasonlari fln yeni ya yanılmaz sanmıştım 1 haftaya tekrar kontrol var bakalım kesinleşir o zaman inşallah 🥰
Zeynepefem Efenin_Annesi09 bizde anlamadık valla 🤷🏻♀️ birde kesin kız diyordu, sonra bakmış erkek bu demiş 😀
powerpuffgirlss gulsehr banada oyle demisti ya o yuzden baya sasirdim simdide kordunmus dedi ama emin degilim de dedi cikinti var gorunuyor falan demisti