haticebbgg
Kesinlikle öyle beni hematolojiye gönderdilerdi 2 doktora gittim ikiside umursamaz bu genler önemsiz diyorlar. Bana diyoki 3 gebelik kaybından sonra araştırılır bide özel hastane yani. Benim 2 gebelik 3 bebek. Bir gün birini parçalayacagım. Uzaktan söylemesi kolay bu anne babanin yaşadıklarını kolay sanıyorlar ex deyip geçiyorlar. Allah’tan perinatoloji doktorum sana bu saatten sonra iğne dedi de onla devam edeceğim sürece 3 ay ara şimdi.. genetik de çıkana kadar artık