H_M_ ben de sadece mthfr c6 heterozigot diğerlerinde sorun yoktu. Hematoloji ye sevk etti hematoloji de kan pıhtılaşma testleri yaptı onda da sorun çıkmadı. Kalp damara sevk ettiler kalp damar oksapar iğne yazdı 0.4 günde bir doz. Koruma dozu dediler. Yani verirler aslında zararı yok faydası var. Altıncı haftada başladım sen de söyle ona göre canım. İnşallah sağlıklı ilerler