Deletedmom_297 Kızlar 20+3 haftalığız dün kan verdim ama dr 2 hafta sonra gel dedi protein idrar 50,10 çıkmış nasıl sizce kontrol amaçlı tansiyon takibi yapıyorum o yüzden baktılar .