Çok büyük olmayan şeylerden örnek verebilirsiniz.
Ben bebek doğunca ilk 2ay kimseyi eve almıycam, kimsenin kucağına vermiycem biraz büyüsün öyle diyordum(hamileyken çok pimpirikliydim hastalık kapar vs diye) doğar doğmaz gelmek isteyen kim varsa çağırdım😂 annemler kısa süreliğine yanımdaydı hemen aradan çıksınlar istedim. İyiki o şekilde yapmışım