senaaaaaaaaa1
Aynı haftada gittiğimde bana da aynısını dedi profestan fitil iğne verdi diğer hafta kontrole gittiğimde baktım yorum yapmıyor hocam kesem yukarı çıkmış mı dedim yukarıda zaten dedi geçen hafta aşağıda demiştiniz dedim yok dedi yeri güzel dedi rahim buyudukce yukarı doğru çıkacak merak etme ben de senin gibi korktuğum için hep belimi ayağımın altına yastik koyup yattım bir hafta boyunca sen de öyle yap Rabbim bağışlasın