benberyy ihtimal zaten hiç bir zaman 0 değil, umut var yani bende burda okudum doğal hamile kalanları inşallah Rabbim gönlüne göre versin hayırlısı ve kolay olan yoldan bebek sahibi olmayı nasip etsin. Sadece benim nacizane uyarım bu süreyi çok uzatmaman yani 1 yılı geçirme tedavi düşünürsen.