Yademom adı üstünde bence normal seyrine bırak Doğum işini bebeğin hazır olduğunda kendi gelmek istesin ve seninde ömür boyu anlatabileceğin Harika bir gerçek Doğum hikayen olsun😉 geliyor geçiyor normal Doğum korkulacak bişey değil, Doğumun her anını yaşamak tarifsiz bir duygu bu hazzı her kadının yaşaması gerektiğine inananlardanım.. 2normal Doğum yaptım 2010/2011 de hep aşkla kocaman gülümseme ve ayni heyecanla hatırlarım😍😇🙏🏼