sevdaaydin Ay nolur üzülmeyin. 2 aydır neler çekiyorum.. Yok kilosu düşük yok karin çevresi geriden geliyor.. yok erken doğum olabilir..
Çok şükür mesleğini hakkı ile yapan bir doktor buldum ve bebeğimin sağlıklı olduğunu sadece minyon olacağını kilosunun arttığı sürece az olmasının bir sorun teşkil etmediğini öğrendim. 29+4haftalikken 1144 gramdı. Şimdi 30+2 yiz.
Haftada 100 200 gram arası alması ideal. Şimdiden sonra bebeklerimiz büyüyecekmiş. Lütfen kendini üzme ve protein ile beslenmeye devam et.. Özellikle muz + kefir + tahin mükemmel işe yarıyormuş ben de deniyorum..
Sağlıkla kucağımıza alalım 💗