seliiiny hiç zor bişey değil insanlar nazlılıktam mızmızlıktan abartıyorlar. İğne vuruluyorsun 10-15 gün sonra küçük bi anestezi ile büyütülen yumurta toplanıp embiryo elde ediliyo ve yerlestirme yapılıyo. O islemde de hicbir aci hissedilmiyor. 100-150 bin falan tutuyor. Hepsini 1 kerede odemedim ben parca parca odedim. Ilk ilac aldim sonra biraz odedim sonra biraz daha ve zorlamadı bu odeme beni