İdrarda ve kanda enfeksiyonu olup da hastanede yatış verilen var mi?
Bugün doktora gittim. İdrar yolu enfeksiyonu var ve crp de 16. Alttan muayene etti, nstye baktı ve karaciğer enzimleri için benden kan tahlili istedi. Ben burda sana yatış veremem, şehir Hastanesinin aciline git orda tedavi etsinler seni dedi ve gönderdi. Crp orani çok mu yüksek anlayamadım açıkçası