nur2337 nur2337 bat bugün olmam gerekiyordu sabah ilk idrarla yaptım 5 dk sonra ikinci çizgi çıktı var mıdır 2 gün önce verdiğim kan negatif çıkmıştı 🥹
asil15 nur2337 2 gün sonra tekrarla istersen bende regli günü negatif regoinin gecikmesinin 3. Günü silik öğrendim
asil15 nur2337 bazen yumurtlama gunu dollenme olmaya biliyor bende yanlış hatırlamıyorsam 17 yada 18 gün falandi