Sehkr iki kez kanama ve pıhtı geldi. Bebeğin biri sağlıksız diğeri sağlıklı denmişti. 9+0da kontrole gittim sağlıklı olan için kese şekli bozulmuş dediler, kalp atışı daha önce duymuştuk ama bu sefer duyamadı, 8 gün süre verdi Çarşamba tekrar gideceğim ben de sizin gibi belirsizlik ile bekliyorum. İstirahat edin uzanın mümkünse