mavi123_ tarihlere baktığınızda her gün her gün kan verdiğim mi anlaşılıyor gerçekten ayrıca herkesin kendi bileceği iş bazısı daha rahat olur ben beklerim der kan vermez bazısı her gün verir bu kimi ilgilendir ki ? Beta değerinin sağlıklı bir şekilde yükselmesi gebelik için önemli ben de bi anne adayı olarak bunu merak ediyorum bundan daha doğal ne olabilir
Bu uygulamayı kullanan herkes anne, anne adayı insanlar lütfen daha anlayışlı ve kibar olun