Kızlar dün sipariş verdim ama pişman oldum kurumsal olduğu için de iade yapamadım kargonun bana gelmesi gerekiyormuş iptal için burdan robot süpürge elektronik eşya alıp memnun kalan var mı mediamarkt in Instagram sayfasına girdim yorumlar felaket başıma iş açtım galiba 😓