cansu2306 bende takipli olduğum hastanede randevu olmadığı için 23.haftayı geçer vereceğim randevu demişti başka bir hastaneyle konuş ordan randevu bulursan yaptır demişti geç olmadan 21 kasıma başka bir hastanede buldum o zaman 22+3 oluyorum onu da uzun arayışlar sonrası buldum randevu yoktu yani bildiğim kadarıyla doktorum 23.hafta son demişti sonrası olmaz demişti ama klinikleri falan bilmiyorum canım