777b Kızlar reglime daha 9 gün var ilk pembe leke geldi anlamadım şimdi de kahverengi gelmiş bu neden olur ? Aranızda bu durumu yaşayan var mı yardımcı olun lütfen 🥹
2prensesannesiiii 777b yerleşme kanaması da olabilir regl öncesi lekelenmede devamı gelmezse yani kanama yoğunlaşmazsa bi test yapın