Arkadaşlar 15+4 günlük gebeyim bu haftada sağ ve sol kasığım çok hafif ağrı olup anında geçiyor sızı şeklinde yani öyle ağır bi ağrı değil. Doktoruma geçen hafta sormuştum rahim büyüdüğü için demişti kanama olmadıkça sorun olmaz dedi ama ben korkuyorum 15-16. Haftalarda sizde de oldu hafif kasık ağrısı? İlk gebeliğim bu arada