Arkadasalar bebegım normalde 36 ama ultrasonda gelısım olarak 2 hafta onde gıdyor ara ara agrım oluyor karın ve kasıkda daha once dogum yapdım ama hıc agrı yasamdım sureklı wc ıhtıyacım var gıbı gıdıyorum hıc bıseyde yok bı ıshalım bı kabız beynım dondu kontrolum 17 kasım bana anlatırmısınız dogum sancısı nasıl bısey nelerden korkmalıyım nelerden korkmamalıyım