eed21 normal olan şeyler canım kanama falan yoksa bişey olmaz. Bebişin artık büyüyor ve kendine pozisyon arıyor sık sık hareket değişmesi bu yüzden. Ağrılar da rahim genişlediği için bu haftalar da normal. İlk kontrolünde doktoruna danışırsın ağrılar için. Magnezyum veriyor genelde