sule135 Hanımlar yarın doktora gitmem lazım ve bu şehirde ilk kez gideceğim yeni taşındık. şu an 29+1iz. lütfen öneri verir misiniz 🙏🏻
sule135 ahsenkeskinuzuner evet kadın doğum için ve artık düzenli bir doktor bulup onunla doğuma kadar gitmek istiyorum
ahsenkeskinuzuner sule135 Aslıhan kaymaz var birde cana yakın bir hekim. Kendi kliniği var fakat doğumları medarda oluyor diye biliyorum
senaza sule135 ben de 30+5teyim ve sakaryaya yeni taşındık. Doktora gittiniz mi gittiyseniz memnun musunuz
sule135 senaza merhabalar. Adatıp a gidiyorum. Yusuf Türk e. Bence iyi yani bir şey sorduğunda detaylıca açıklıyor ve genel olarak sakin bir yapısı var. öyle olunca sende istemsiz sakin oluyorsun 😂
senaza sule135 merhabalar doğumunuz gerçekleşti mi memnun kaldınız mı? Ben Ertan zana gidiyordum ama pek memnun değilim değiştirmek istiyorum hastane olarak adatıp istiyorum
simsiyuce Adatıpta melek çiçek Aydın var normal doğum da ödül almış ben ona gidiyorum doğumuma az zaman kaldı bakalım inş memnun kalırım. 🥹🙏🏼
Bndaydin @simsiyuce memnun musunuz doğumunuzu melek hocada mı yapmayı düşünüyorsunuz bende melek hocaya gidiyorum da
simsiyuce Bndaydin evet inş bir aksilik olmazsa melek hocayla doğumu yapacağız. Memnunum ama tabi doğum olayı çok başka bir süreç orda da inş memnun kalırım.
sule135 senaza evet bebeğimin bugün 20. günü 😊 doktorumdan da memnun kaldım. normalde normal doğum olacaktı ama bebiş omuz gelince sezaryen oldum. çok şükür bir sorun olmadı iyiyiz
sule135 senaza bir de hemşireler çok iyiydi. özellikle ameliyathanedekiler çok ilgiliydiler ve beni çok güzel sakinleştirdiler. en son ev kiralarını falan konuşuyorduk ameliyat sırasında 😅