Kızlar tansiyonum 3 gündür yüksek alfamet kullanıyorum günde 3 defa, acile de doktora da gittim düşünce gönderdiler tam teşekküllü bir hastane olmadığı için yatış verilmedi. Tansiyon düşürücü ilaç verdiler ama baş ağrım geçmek bilmiyor şuan da tansiyonum 14/10 hastanede 13 olunca gidebilirsin dediler. Limon suyu, sarımsak’ta bazen yutuyorum tuz kullanmıyorum korkuyorum yaşayan var mı 26 haftalık hamileyim.