xkelebekmis inanılmaz bel ağrısıyla başlayan sonra da karnıma geçen bi ağrım oldu iki gündür çok halsizim sizin nasıl geçiyor günleriniz
Berlibusra xkelebekmis çok şiddetli olmasada bel ve kasık ağrıları oluyo 36 haftada dinlenmeniz gerekir kendinizi çok fazla yormayın. Bende o yoldan yeni geçtim şuan 37+0
GmtpeeN xkelebekmis 37+3 ikinci sezeryanım olacak salı gunu nasip olursa bacaklarım cok.fena sanki günlerce yürümüş gibiyim sırt kasık ağrıları sürekli uykulu hal 3 gun kaldı ama perişanım
xkelebekmis Berlibusra 36+5 benimde ağrılarım çok plmuyordu aslında ama fazla yordum kendimi galiba bu hafta bide iyice ağırlaştım siz nasılsınız