Elwing6 Kombine sonucum iti fakat kan degerim 230 ve mom degeri 5.. NIPT testi onerecek doktorum yarin konusacagiz var mi yaptiran ? Ne kadar surede geliyor ? Bir Ankarada olan varmis birnde yurtdisina giden fark nedir ? Bu sekilde olup sonuclari olumlu gelenler var mi
Jfm Elwing6 merhaba ben yaptırdım sonucum iyi geldi şükür . Önceki postLarda da görüp cvp vermiştim. Zaten fiyat olarak yüksek bir test 200 300 TL için Türkiye’de lütfen yaptırmayın . Hata payının olduğunu duydum. Mümkünse araştırıp yurtdışına yollanan firmalara bakın
Yhartk Elwing6 ben yaptırmıştım, direk nifty yaptırdım ben ikili-üçlü yaptırmadan, garanti olsun diye ☺️ Fetal dna testlerinin hepsi aynı, sizin kanınıza karışan fetüs hücreleri ayrıştırılıp, o şekilde dna taraması yapılıyor.
kizbebekannesii Elwing6 nifty testi türkiyede yapan tek firma genoks ki çoğu özel hastane oraya yaptırıyor ama siz direkt genoksla iletişime geçerseniz size uygun veriyorlar fiyatı ben öyle yaptım ki fiyatı da düşük değil aynı yani. 2700 tl ye yaptırdım cogu kişi genoks a yaptırıyor. Yurt dısına gıdenle bi farkı yok tabıkı zaten sistemi yurt dısından alıp getirmişler. Aynı şey canınız hangisini isterse onu yaptırabilirsiniz.
Pitpit Elwing6 ben verifi serenity prenatal test yaptırdım. Amerika’ya gitti analiz için 10-15 günde geldi. Sonuçlar da temiz çıktı şükürler olsun. Detaylıda Amniyonsentez istediği için bunu yaptırmıştım. Siz de öncesinde söylenenlere karşı önlem almak için yaptırabilirsiniz
Jfm Elwing6 down ile alakalı tüm dna ya bakılıyor. İsin vermek istemedin evet genoks yapıyor türkiyede ama hatalı yaptıgını duydum ve sonuç geç çıkıyor. Ben genotek e yaptırdım en geç 1 haftaya sonuç çıkıyor kan örneği İngiltereye gidiyor türkiyede bakılmıyor. Türkiyede yapılan ile arasında 100 lira fark var. Lütfen iyi araştır herşey gönlünce olsun 🙏
Yhartk Elwing6 hayır, Türkiye’de Genoks Laboratuvarları yapıyor. Oldukça güvenilirdirler, ben de gerektiği zaman hastalarımı oraya yönlendiriyorum. Ama tabi içinize sinmiyorsa yurtdışına da göndertebilirsiniz, nasıl rahat edecekseniz.
Elwing6 kizbebekannesii siz de risk uzerine mi yaptirmistiniz ? Yarin doktorla konusmaya gidecegimm..bir de bu test sonrssi ileriki donrmde risklere de bakilmis oluyor dimi detayli ultrssonlarda vs.de sorun gorulurse bu testi yaptirdigmiz icin icimiz de rahat olur
kizbebekannesii Elwing6 evet ikilimde yüksek risk çıkmıştı amniyosentez yerine yaptırdım beklemek ve o süreç oldukça zordu allah size de sabır versin inşallah ama sonucumuz temiz geldi çok şükür. Evet o bir referans oluyor detaylıda sorun cıksa bıle o test yapıldıgı ıcın doktorlar daha olumlu konusuyor ama bızım detaylımız guzel cıktı cok sukur siz de dua edin bol bol 🙏🏽
Elwing6 kizbebekannesii keske 2li yaptirmadan yaptirsaydim diyorum cok pisman oldum..bu sttresi yasamazdik
kizbebekannesii Elwing6 işte insan tahmin etmiyor başına geleceğini diğeri de maliyetli bişi bir de zaten bu iş başına gelmeden o testten de haberin olmuyor ki 🙄 inşallah iyi çıkar.
dilaraemre Elwing6 aynen bende öyle ikiliyede cok para verdim özelde bari direk fetal dnayı yaptırırdım
Baharmurat Elwing6 bende yaptırdım fransaya yollandı kan. 7 ıs gunu ıcerısınde geldı sukur ıyı geldı sonuclarımız .ınsallah sızınde guzel gelır sonucunuz .bu testlerın tr de yapıldıgını duymadık bız .
Cennetkokulumeleklerinannesi Canım ben veracıty diye bir firma Kıbrıs’a gidiyor 8 günde geldi sonuç negatif yani sorun yok 8 DNA sına bakılıyor bebeğin