Atyonlugra Ben zaten progestan iğne ve fitil kullandığım halde kanıyordum. Sadece ilk kanamamda kendi doktoruma gitmiştim o iğne yapmıştı. Ama aynı iğnelerdendi sadece bir doz fazla almış olmuştum. Sonrakilerde devlet aciline gitmiştim sen zaten kullanılacak ilaçları kullanıyormuşsun diyip hiç bir şey yapmıyorlardı. Zaten bebek sağlıklı mı onu görmek için gidiyordum devlet acile. İlk kanamam 8. Haftada olmuştu su gibi gelmiş üstüm başım berbat olmuştu bir tek o zaman 2 hafta evde yattım hiç bir şey yapmadım evde desem yeridir, 1 haftada kanamam ancak kesildi azala azala, sonrakilerde 1 gün sadece olayın olduğu gün yattım sonra günlük yaşantıma devam etmiştim. Onlarda 2 bilemedin 3 gün lekelenme şeklinde devam edip kesilmişti. İnşallah seninki de kesilir bir an önce. İlaçlar çok etkili dinlen ayaklarının altına yastık koy.