twobabymomm besteylmzz adetiniz geçmiş miydi birde betayla ikiz gebeliğin falan bir alakası yokmuş ultrasonda belli oluyormus
beyzasmom besteylmzz bana da çok fazla yüksek gibi geldi benim 6 günüm geçmişti betam 5 bin civarı çıktı
zfrnemos besteylmzz belkı ustune regl olmussunuzdur gercekten baya yuksek olabılıyo arkadasım 2 ay ustune adet olmustu 😅 hayırlı olsun saglıcakla kucagına alın ınsallah