EsoMom_ Selam kızlar normalde kabız olmam bu iki gündüz zorlanıyorum kabızım ama aşırı derecede çok fazla su içiyorum katı çok fazla tüketmiyorum hep su içtiğim halde kabızım acaba doğuma mı hazırlıyor vücut kendini ?
Elifce91 EsoMom_ kullandığımız demir ilacından kaynaklı oluyor. Vücut kendini hazırlasa ishal olurdu. Burada okuduğum doğum yaklaşınca ishal olunduğu.
Gencbirannis EsoMom_ canım elma çok iyi geliyor ama sana tavsiyem eline eldiven giy ve çatlak yara olmaması için elinle çıkarmaya çalış zorlayınca kanama oluyor. Ben mecburen öyle yapıyorum yoksa oturamıyorum yerime
Berlibusra EsoMom_ bu haftalarda kabızlık normal birde içtiğimiz demir ilaçları yapıyor bende arada kabız oluyorum kabuklu elma tüketebilirsiniz
EsoMom_ Elifce91 yok canım Demir ilacımı bir aydır kullanamıyorum içip kustugum için durduk yere iki gündür böyle
EsoMom_ Gencbirannis hemordim var maalesef ölüm gibi ama domates yemediğim zaman iyi oluyor da biraz WC’de bekleyince tuvalete çıkabiliyorum çok şükür ama günde bir kere iki gündür olmaya başladım
penbe_karisi Elma kabuklu ama çok iyi narrrr bende baya etki gösterir ve ve senin sevmediginnn tahin pekmezzz
EsoMom_ Berlibusra ben genelde armut çok tüketiyordum iki gündür tüketmediğim için oldu herhalde bir aydır demir ilacımı içemiyorum maalesef sürekli kustugum için
EsoMom_ 0925 yok canım kullanmıyorum ilacı hep kustugum için durduk yere oldu normalde hep ishal olurdum
Yldz_2025 Kuru kayısı yiyin aç karna üstüne de 1 bardak su için iyi geliyor salatalara da mutlaka zeytinyağı ekleyin geçmiş olsun.