2 cm açıklıkla doktorum 39+2 de yatışımı verdi şu an fitille doğumu başlatmaya çalışıyorlar daha önce bu şekilde sancısı başlayan normal doğuran var mı ?
Görenler benim için bir felak nas surelerini okuyup doğumun kolay olması için dua edermisiniz 🥹💗