18-19 yaşlarımda Umay ismini duyup çok beğenmiştim, bir kızım olursa adını Umay koyarım demiştim. Kızıma hamile olduğumu öğrendiğimde başka isim bakmadım bile. Ama eşim çok hoşlanmamıştı ilk duyduğunda. 30.haftamızda eşim tam kendini bu isme alıştırmaya çalışırken ben soğudum 😅 inanılmaz bir talep varmış bu isme çok şaşkınım. Popülerlik veya moda etkisinde kalınmış gibi duruyor bu isim artık gözümde. Ne yazık ki başka isimler de hoş gelmiyor bu isme çok alıştığım için. Soğumakta haklı mıyım sizce 😅 Yine de birkaç alternatifim var; Duru, Esin, İlay, Yaren, Beren, Eslem. Bu isimler soyismimizle uyumlu. Fikirlerinizi merak ediyorum 😇