iremzcn kızlar merhaba bebeğim 6 aylık. 5 aylıkken ek gıdaya geçtik. Ama ne versem asla ağzını açmıyor ya. Diliyle ittiriyor ağlıyor sürekli ne yapıcam ben düzelir mi böyle mi gider
yipo iremzcn düzelir merak etmeyin eline yiyecek verin önce keşfeder sonra tadına bakar siz rahat olursanız o kadar yer ve rahat olur ortalık batabilir ama geçici zaman tanıdını çıkarın bu zamanların💕
papatyakokulugece yipo iremzcn çocuktan çocuğa değişir düzelmeyen gördüm inşallah düzelir. üstüne çok varma cnm zorlama yoksa tiksindirici olur onun için