Kızlar merhaba kayınvalidmin ismi Havva annemin ismi ise Ayşenur.
Kızım var 26 aylık ismi Zeynep ölen çocukluk arkadaşımin ismini koydum.Esimde müsaade etti anlamına bakarak, 16+4 gebeyim.Dun cinsiyeti kız dedi doktorum.Esim de ikincisine sen koyarsın dediğim için Havvanur koyalım diyor.
Bende eski isim diye kabul etmedim başta eşim de üzüldü,Siz ne diyorsunuz kızlar?
Çok kararsızım o bana müsaade etmişken böyle yapmam normalmi? Bilemedim.
Annemde kırma diyor koysun hem benim ismim var hemde kayınvalidenin diyor annemde mutlu ama ben bilemiyorum