Hnddmr ayy ben başından beri sezaryen istiyordum 26. Haftadan sonra bebeğim makat geliş şuan 35+5 planlı sezaryen olucak doktor 37 de tekrar çağırdı gün verelim ama hazırlıklı gel dedi bebek ne zaman geleceğine kendi karar verir belki almamız gerekebilir dedi korku tavan şuan o ameliyathaneye tek başıma nasıl giricem ne yapıcam çekiştirmeyi hissedip panik yaparsam korkarsam ya yanımda olan insanlar anlayışsız insanlar olursa