Bende de aynı etkiler oldu 3lü karma aşı normale göre daha ağır geçiyor tabi kişiden kişiye değişiyor ben kıyafetimi zor giyiyordum kötüydü ve 2.dozu olup olmama konusunda çok kararsızdım ama 1,5 ay sonra 2. doz normal td olduğumda aynı etkileri yaşamadım çok şükür. Herhalde antikor oluştu diye de vücut aynı tepkileri vermedi.