ecem03mkn Arkadaşlar merhaba biz 12+2 oldukk cinsiyet tahmini yapabilen var mı acabaa ![https://mutluresim.com/images/2025/11/07/X2BXbr.jpg]
ayysees ecem03mkn eşimle ben kız hissediyorduk çevremizdekiler iste tam tersi hepsi erkek diyordu kız diyen yoktu sonuç erkek şuan 31+4 haftadayım Allah hepimize sağlıkla kolaylıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🥹
Sonveda mey65  Bana da bakar mısın lütfen
Gul1998___ mey65 abla banada bakarmisnz 12 hafdada doktor erkek dedi 14 hafadada gitdiymde bebek kipirdamadi gösdermedi
mey65 Gul1998___ resimde cok belli olmuyor Canim Kiz gibi duruyor. Doktorlar daha cok görüyorlar Gönlüne göre versin rabbim