HafVel prenses99 şuan aynı sorun bende de var 32+5 deyiz. Önce yediklerine dikkat etmeye çalış ve Rennie diye bir şurup var hamişlere veriliyor o bana çok iyi geliyor. Nexium içmeyin bence çünkü o normal hastalara da veriliyor.
Daisyy000 bahar123456 İlkinde bana da çok fayda etmemişti anlık geçiriyordu, şimdi 2.ye hamileyim baya kesiyor cok şükür