Bugün 39 olduk nstde sancı falan yok. Arada gece sancı oluyor dönerken falan zorluyor. Sizlerin durum ne ? Boyu kilosu nasıl? Doğum ne zaman olacağının belirsizliğinden uyku tutmuyor ve bazen kötü rüyalar görüyorum. Sizinde rüyalarınız garipleşti mi?