Merhaba Arkadaşlar,
Bu benim 3. gebeliğim inşaallah öncekiler normal doğum bu da öyle görünüyor inşaallah şuan baş aşağı ancak pazartesi günü 34+0 haftada kontrolde (özel hastahane) bebeğimin boynuna 2 tur kordon dolanık olduğunu ama endişe edecek bir şey olmadığını hatta normal doğumların %70′inde bebeklerin böyle görüldüğünü söyledi hareketlerine dikkat etmemi söyledi sadece bu da zaten son haftalarda önemli olan bir takip dedi.
Başına gelen ve kordonu açılan var mı veya nasıl doğum yaptınız?
Doğumumu Şehir Hastahanesinde yapacağım bu arada…
Şimdiden teşekkürler.